به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، سمیه کریمی با اشاره به اینکه در هر بحران، یکی از حوزههایی که مردم نیازمند دریافت خدمات هستند؛ حوزه حمایتهای اجتماعی و روانی است، گفت: بهزیستی استان اصفهان نیز در هر زمان و مکان که این خدمت مورد نیاز باشد و در شرایط فعلی کشور این خدمات را به مردم ارائه میدهد.
وی افزود: این خدمات شامل مشاورههای فردی، خانوادگی و گروهی، مداخلات روانی- اجتماعی برای کاهش استرس و اضطراب ناشی از بحران توسط مراکز مشاوره است.
سرپرست اداره کل بهزیستی استان اصفهان ادامه داد: خط تلفن ۱۴۸۰ نیز به صورت رایگان در خدمت عموم شهروندان است که با حضور مشاوران و روانشناسان متخصص در شیفتهای شبانهروزی، خدمات روانشناختی و مدیریت هیجانات را ارائه میدهد.
کریمی ضمن قدردانی از تلاش روانشناسان و مشاوران فعال در خطوط ۱۴۸۰ صدای مشاور بهزیستی استان اصفهان اظهار کرد: پاسخگویی شبانهروزی، دلسوزانه با تماسگیرندگان مرهون زحمات شبانهروزی مشاورانی است که با صبوری و تعهد در هر شرایطی در کنار مردم هستند و از سلامت روان صیانت میکنند.
وی یادآور شد: بدین منظور کمیته بحران و پدافند غیرعامل بهزیستی استان اصفهان، تاکنون هشت جلسه در راستای آمادگی و مدیریت شرایط بحرانی، با هدف هماندیشی و ارائه تمهیدات حمایتی و ایمنی برای کلیه مراکز تحت نظارت برگزار کرده است.













نظر شما